Stranger things

 Серија „Stranger things“ је била занимљива првенствено због омажа читавој поп-култури осамдесетих и ако су нешто зналачки одрадили, то је да су нас одвели у осамдесете године прошлог века. И можда је имала својих дражи док су се деца понашала као деца, искрено, тога сам се ужелео. Али онда одлази у уобичајене клишее, врте једну те исту ствар унедоглед, деца се понашају као да су зрели одрасли људи, да би у последњој, двочасовној епизоди четврте сезоне обрушили на гледаоце толики океан патетике и клишеа, да сам се питао да ли је уопште физички могуће да буде патетичније. Предугачки дијалози и монолози у којима се изјављује љубав, жали због овога или онога, нашироко прича о емоцијама на крајње неоригиналан начин, док тобож свет пропада, ма дај. И наравно, серија је сасвим у духу woke културе, те су морали да убаце лезбејке и женске ликове који су моћнији и способнији од свих мушких скупа. Женски ликови све решавају, мушкарци су могли и да не постоје. Чак и онај један мушки лик који је нешто урадио не би то могао да га жена није ослободила. Да не спомињемо да је цела сезона копија „Страве у улици Брестова“, што, руку на срце, нису ни крили јер се у серији и појављује глумац који је глумио Фредија Кругера. Највећа вредност серије је изузетна продукција и поштен омаж осамдесетих, но за ово поседње је боље одгледати филм који је заиста и снимљен осамдесетих година. Не могу порећи да ме је у неким епизодама серија и забавила, те не би било у реду да јој порекнем сваку филмску вредност. Али је сасвим сувишна свеопшта еуфорија око „Чудних ствари“, искрено, серија није баш толико добра. 



Comments

Popular posts from this blog

Possum (2018)

The Place

Il comissario Ricciardi