Наполеон и ја

 



"Наполеон и ја" је италијанско-француски филм из 2006. о бунтовном младом учитељу који постаје лични записничар Наполеона кога свим срцем презире. У филму су ми се највише дојмили прелепи кадрови који као да су живе ренесансне слике (нисам успео да нађем квалитетне фотографије истих, нешто је у коментарима испод). Озбиљан труд је уложен у сценографију, костиме, фотографију, естетски моменти су беспрекорни. Глума је такође одлична, иако на моменте подсећа на позоришну, будући да се комични дијалози пренаглашавају. Верујем да је познавање италијанског посебна предност јер говоре одређеним нагласком, како кажу у рецензијама, те се многе доскочице изгубе у преводу. Филм балансира између комедије и драме, прича је питка, занимљива. Сам крај ми је некако недоречен, изостала ми је катарза, и то је једини разлог зашто овом филму нећу дати хвалоспеве. Није лош, није ни без недостатака, али свакако вредан гледања.

Comments

Popular posts from this blog

Possum (2018)

The Place

Il comissario Ricciardi