Osiris child

 



Osiris child је освежавајући филм у мору клишеа научне фантастике. На ИМДБу има срамотну ниску оцену (5, нешто) јер није задовољио хепи енд- предвидљива радња стандарде. Мене лично што се тиче дао бих паре да у биоскопу испратим и петоделну франшизу. Прво замерке: глумци на моменте визуелно делују као позери , као с постера, но временом се некако навикнеш јер су ликови добро написани и прича држи пажњу и некако их прихватиш. Немам других замерки. 

😁
 Свиђа ми се нелинеарна али ни мало напорна временска линија приповедања, свиђа ми се што су за генетски модификоване створове изабрали практичне а не компјутерске ефекте , свиђа ми се приказ планете, од пустиња до мува који су убедљив детаљ; свиђа ми се борба летелица; свиђа ми је Побеснели Макс естетика на планети. Непредвидљива прича - не, нећете погодити крај. Највише ми смета што нема наставка иако га овај филм итекако заслужује. Ово је комотно могла бити нова франшиза али ето. Мислим да се филм неће свидети свима али мени се много свидео, веома забаван, визуелно веома богат, са много упечатљивих ликова, естетски сведен али учинковит, није претенциозан, прича клизи и болно недостаје наставак.

Comments

Popular posts from this blog

Possum (2018)

The Place

Il comissario Ricciardi