Cob web

 


Трилер- хорор Cobweb. Шта ја знам, мени се свидео. Ово је атмосферичан филм и некако му опраштам пропусте у причи и сиромашно изграђене ликове. Филм сам пустио због Ентони Стара, ако сте ме пратили, знате да поштујем глумца иза лика Хоумландера и овде није ни најмање омануо. Филм ми се свидео јер иако сам мислио да ће бити једноставна мистерија, можда психолошка метафора, завршио је као нешто... не знам. Не знам. Не могу сувише да откријем, има нешто пре свега поетично, и психолошки а можда и не, свакако хорорно и оставља утисак, али као да не можеш да упреш прстом у поенту свега - а можда и не мораш. Некад је добро и суочити се са кошмаром, хаотичним, бизарним, који оставља без одговора. Неће се ово свима свидети, чак и ја видим да има грешке, клишеје и пропусте али ме је атмосфера просто "купила" и од мене позитиван утисак.

Comments

Popular posts from this blog

Possum (2018)

The Place

Il comissario Ricciardi