Drag me to hell

 


"Кристина Браун има добар посао, сјајног момка и светлу будућност. Али за три дана она одлази у пакао. - Одвуци ме у пакао." Режисер овог филма који и у наслову и поднаслову одзвања клишеима хорор филмова је сјајни Сем Рајми, отац чувене Evil Dead франшизе. Ако сте њу волели, волећете и овај филм, сјајан спој комедије и хорора. Све је као треш хорор осамдесетих. Скоро сваки хорор моменат је толико претеран, често смешно гротескан, да ћете се чешће смејати него плашити али, изненађујуће, све то штима, држи пажњу и напослетку се и уплашите. Филм је сасвим снимљен у маниру Б филмова и то је паметна одлука јер иначе не би био толико забаван. Глума, сценарио, ефекти, све је довољно лоше да стоји постојано на граници доброг, а потребно је имати умеће за тако суптилан осећај, створити филм довољно неупечатљив да увек имаш свест да је филм, а опет довољно добар да ти држи пажњу до краја. Ово је као добра вожња у хорор кући у луна парку, знаш да је све јефтина пластика али свакако те забави, и насмеје али и добро уплаши. Похвалио бих и чврсту моралну, скоро па хришћанску поуку, тога је потребно више у хорорцима. Шта ја знам, ја сам се забавио, било је ту неких сасвим блесавих и смелих идеја, филм који је намерно лош и зато је добар. У мору снобовских и препотентних филмова прија ми да видим неки који се паметно шали на сопствени рачун. 

Comments

Popular posts from this blog

Possum (2018)

The Place

Il comissario Ricciardi