Twisted metal



 Још једна серија где сам пристрасан. Овај пут је то екранизација забавне игрице "Твистед метал", за коју ме вежу лепе успомене из детињства на добро зезање са кумовима у Нишкој Бањи. Јасно, није то учинила игрица али је свакако допринела. Својевремено сам осмислио и board game, тј. игрицу на конту Ризика али са идејама из ове конзолске игрице, са аутићима, бомбама, ракетама и свачим. Кад сам чуо да је неко решио ово да претвори у серију био сам сумњичав, будући да је игрица тешка политички некоректна анархија обилата комедијом апсурдног. Изненађујуће, отприлике је таква и серија, тек довољно сведена на мирније гране да би била гледљива. Ово је, у суштини, акциона комедија са јурњавом аутомобилима који успут имају различита наоружања. Пркоси то све физичким законима (не више од Fаст&Fјуриос франшизе) али шљака јер је цела серија у знаку апсурдног, претераног, карикираног, чак и насиље којег има на претек није страшно јер је реално колико и оно у цртаћима са несрећним Пером Којотом, само има крви. И у целом том свеопштем постапокалиптичном хаосу успели су да изнесу једну од најсимпатичнијих и нефорсираних романси које сам скоро видео, а ту је неколико сатиричних и поприлично оригиналних критика друштва у којем и ми данас живимо. Сви глумци су изнели одлично улоге, ово је једна зрела серија о, рекло би се, незрелој теми. Све је у тону омажа времену кад смо играли игрицу, највише у музици и тој енергији. Цела серија, а нарочито последња епизода је екранизација сасвим достојна игрице, као да гледаш детаљ из детињства у новом руху. Верујем да ће се свидети и онима који не знају за игрицу, ако воле хаотичне, џокерасте ликове, брзу радњу и јефтину а учинковиту забаву. Ово нема неку велику уметничку вредност, серија је добро зезање, но нипошто није глупа чак и кад је намерно глупа, и ја сам сасвим океј с тим, одгледао сам са мераком

Comments

Popular posts from this blog

Possum (2018)

The Place

Il comissario Ricciardi