За долар више

 

Сувишно је много говорити о овом култном филму. Иако нема много епски великих сцена које Леоне воли, и кроз овај филм живи мит о којем сам недавно причао. Јесте, ту су мало вероватне сцене да један упуца другоме жар са цигарете из угла немогућег да и њега не убије на лицу места, али кога брига, ово су били Авенџерси 60их али са далеко више стила, шмека, етике, естетике, наративног умећа и свега доброг - много здравија и пунокрвнија фикција. Дивна ми је и та силом-прилика- другарска хемија између ликова које износе Ван Клиф и Иствуд, мајстори свог заната, и можда ми неки замере, мени је Клиф бољи у тим финесама. Мориконе свира култну музику, ту је и баш одбојан негативац, и темпо бржи од већине Леонеових филмова, све у свему, рецепт за добру забаву, немам ниједну једину замерку, филмчина коју сам опет одгледао не знам ни ја који пут.

Comments

Popular posts from this blog

Possum (2018)

The Place

Il comissario Ricciardi