Marrowbone

  Мене што се тиче добар филм. Зависи шта очекујете. Ако очекујете класични амерички филм са уклетим кућама и сценама препада, нећете баш то добити. Иза камере су Шпанци који су једни од криваца за "Панов лавиринт" и "Сиротиште" (мени један од најбољих новијих хорора, а "Панов лавиринт" је филм који би сваки поштовалац филма морао да погледа, ремек дело ). Очекујте радије паметну причу са језивом и стрпљиво грађеном атмосфером, психолошки трилер са елеметима хорора. Очигледни су утицаји тате хорора, Е.А. Поа, и ја највише волим тај шмек страшних прича. Ту су неки од најбољих младих глумаца данашњице и сви су одлични (Миа Гот, нова краљица хорора, Џорџ Мекеј - изнео филм 1917, и Ана Тејлор Џој, тв шахисткиња) . Не бих много о самој причи, изненадите се. Камера, фотографија и природна светлост у заиста старој кући доприносе одличној естетици. Решење мистерије није нарочито свеже али је паметно сервирано, до самог краја ми није ни пало на памет да би то могло бити у питању, те на извесни начин је опет и то добро, свидело ми се јер је одлично уклопљено и шљака у контексту целине. Имам ситну логичку замерку око расплета, но све у свему, ово је добар филм , на извесни начин племенит, топао и болно трагичан. И зато, иако по форми није класичан хорор, но више породична драма и трилер, у сржи он итекако плаши. Браво, Шпанци, и даље сте краљеви у овом реону.


 

Comments

Popular posts from this blog

Possum (2018)

The Place

Il comissario Ricciardi