Robin Williams: Come inside my mind

Документарни филм о Робину Вилијамсу. Највише ће се, наравно, свидети онима који су волели његова глумачка достигнућа, а ја сам свакако један од њих. Робин је био вечито дете, забављач са харизмом којој данас не може прићи ниједан комичар. И то детиње у њему сам и као дете волео, јер се осетило да деци не прилази с висине, но као једнак њима, блесав, жив и срдачан. Од "Госпође Даутфајер" преко Аладиновог духа, Џуманџија и даље, деца су га волела. Кад сам одрастао дирнуле су ме и његове озбиљније и зрелије улоге, "Друштво мртвих песника" (био сам песник), "Печ Адамс" и "Буђења" (велика емпатија према физички и психички болeснима), "Краљ рибара" (опет психички оболели али и скрајнути од друштва, бескућници). И Робин је "крао" од сваког лика, те је, рецимо, после "Краља рибара" увек запошљавао и помагао бескућнике.Документарац ће се свидети и онима који нису нарочито пратили Робинову каријеру, јер се тиче и дубљих ствари од његове каријере. Напослетку је овај ураган од човека оболео од болести која полако изједа сам мозак и начин његовог функционисања.  Доживљај стварности био сасвим помућен због биохемијског поремећаја. Човек који је имао незаситу жеђ за животом и његовим лепотама, који је обилазио болесну децу, војнике, скупљао помоћ за старе, напослетку је тако трагично отишао. Далеко од тога да је он био савршен човек али био је, без сумње, човек чистог срца, живог талента и уједно хришћанин. За сваки осмех и сваку измамљену сузу у свакој племенитој причи, остајем му захвалан. Вјечнаја памјат.


 

Comments

Popular posts from this blog

Possum (2018)

The Place

Il comissario Ricciardi